måndag 19 oktober 2015

Tuffa nätter

Zeke håller igång o är så himla pigg på dagarna men om dom två senaste nätterna har varit riktigt tuffa. Natten till igår låg han och skrek o grät så jag fick ligga och massera dom på honom o så fort jag slumrade till och slutade massera så började han skrika och gråta igen.

Natten till idag hade han ont i fötterna eller ngt så fick ligga och massera dom så gott man orkade.

Min energi är totalt slut den är nere på minus. Jag ska inte klaga men ibland måste man de.
Jag är helt slut i vanliga fall men nu är jag ännu mer slut, helt off.
Försöker se positivt att de "bara" e fyra månader kvar om allt går bra.
Men fyra månader är ju endå rätt länge.

Nåväl nu e de ju Zeke detta handlar om o inte mig.
Idag va vi o tog blodprover har dock inte fått veta vad dom visade en men får veta de imorgon förhoppningsvis.
Men dom borde vara bra en så länge då de brukar vara i slutet av veckan han brukar behöva sig lite blod efter denna behandling.





1 kommentar:

  1. Hej
    Hittade din blogg via en gemensam fb-vän och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men det är så många saker i din blogg som berör mig. Naturligtvis Zekes helvete med sin cancer, men också det du bara snuddar vid i det här inlägget. Att du är så slut, energin är totalt nere på minus. Det måste vara fruktansvärt och jag känner av hela mitt hjärta att jag önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt (trots att vi inte ens känner varandra). Jag har själv gått mycket hos psykolog och det är den allra bästa investeringen jag gjort. Inga hus, studier, bilar etc etc kan mäta sig med det. Vet inte vad jag vill säga med detta, men jag hoppas att hela familjen får hjälp och stöd. Och naturligtvis hoppas jag mest av allt att er bedårande lilla pojke ska bli frisk. Många kramar en anonym läsare

    SvaraRadera