måndag 22 februari 2016

Ingen vändning


Idag på morgonen va de dags att åka in o ta prover men de sket sig.
Jag gav lite grann bara i knappen 30 cl de gick en liten stund o sen började han kräkas i flera omgångar så jag tänkte han hade fått magsjuka eller något. Så ringde till dagis o sa att Dennis inte kom o sen ringde ja in till bond för att se hur jag skulle göra.
Dom sa att vi skulle avvakta till imöra så då få ja åka in o ta prover då istället.
Det kom inga mer kräkningar under dagen så det är förmodligen ingen magsjuka för då borde de ju komme mer antingen kräkningar eller oxå bakvägen.
Han har luggit på soffan nästan hela dagen idag me. Även såve några timmar.
Fick be mamma min köpa hem vätskeersättning som jag provade ge i knappen.
Skulle blanda me 120 cl men ja tog endast 60 bara för att se om han ens fick behålla de. 
Som tur va så fick han de och därefter fick han faktiskt lite energi så han satt upp lite och han följde även med ut och va med vid maten o pillade i sig lite lasange.
Men efter de så låg han i min famn igen på soffan tills han gick och la sig men innan dess passade jag på ge han lite vätske ersättning igen för jag vill inte han ska bli uttorkad och det har han en så länge fått behålla.
Får se hur han är imöra men jag hoppas kunna ta mig in till Hultsfred så vi kan ta prover jallefall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar